Smart Update: Actualizează-ți afacerea contabil & juridic pentru 2024

Antreprenoriatul devine din ce în ce mai mult o provocare, iar antreprenorii se transformă încet în super oameni. Legile fiscale se schimbă în permanență, mediul de business se modifică de la o zi la alta, iar informarea și adaptarea devin soluții – colac de salvare. Când nu ești informat, ești vulnerabil. Când nu ești flexibil la schimbare, ramai în urma, iar cand te vezi acolo, este cel mai ușor să renunți.

La cum am înțeles noi, în 2024 avem două variante: fie ne informăm și luăm măsuri drastice; fie uităm de antreprenoriat.

România trece printr-o schimbare acută, iar măsurile fiscale nu mai țin cont de dimensiunea afacerii, de faptul că tu aduci o contribuție țării, sau că ai un business de mulți ani. După cum am văzut în modificările fiscale, nu sunt urmărite interesele antreprenorilor, ci alte interese…

Ce putem noi să facem?

  • Să facem simulări pe anumite decizii
  • Să previzionam taxele în funcție de cheltuieli
  • Să ne creăm scenariile posibile pe deciziile posibile
  • Să actualizăm contractele sau să le schimbăm
  • Să modificăm forma juridică
  • Să ne actualizăm afacerea smart din punct de vedere contabil și juridic

Delăsarea, neinformarea sau să te bazezi acum doar pe contabila ta, sunt variante care te vor duce la pierderi. De ce? Contabila ta nu este responsabilă să-ți ofere soluții de business sau sfaturi, este responsabilă cu depunerea declarațiilor și calcularea taxelor. Restul deciziilor juridice și contabile îți aparțin ție. Dar nu le poți lua decât după ce cunoști toate măsurile fiscale și, bineînțeles, ghidat de doi oameni cu experiență.

Două zile de participare la curs, îți pot schimba drastic business-ul. Pentru că noi nu vorbim doar despre taxe, contracte și cheltuieli, vorbim ca de la antreprenor la antreprenor, și te sfătuim pe tine, ce ne sfătuim și pe noi.

Așadar te așteptăm pe 8 – 9 noiembrie, între orele 16.0 – 19.0, să povestim aplicat pe business-ul tău să găsim soluțiile de care tu ai nevoie să mergi mai departe și să crești, nu să stagnezi, închizi sau ieși în pierderi după ce îți plătești taxele la stat.

De ce să participi?

  • Dacă vrei să nu te mai sperie anul fiscal 2024. Să ai soluțiile și scenariile pregătite pentru orice situație. 
  • Ca să ai în continuare un plan de creștere al afacerii tale. 
  • Ca să nu spui “nu am știut” și să asculți sfaturile neprofesioniste din stânga – dreapta 
  • Ca să-ți cunoști și înțelegi mai bine propria afacerea 
  • Ca să cunoști alți antreprenori asemenea ție de la care te poți inspira 
  • Ca să primești soluții aplicabile 

Pentru cine este cursul? 

Pentru toți antreprenorii care încă mai cred în afacerile lor din România, vor să le crească și să le pregătească strategic pentru 2024. 

Agendă

Ziua 1, 20 septembrie, 16.00 – 19.00

  • Care sunt schimbările fiscale majore din 2023/2024 și cum afectează antreprenorii care nu se informează?
  • Ce formă de exercitare a profesiei să alegi dacă ești liber profesionist?
  • Care sunt avantajele și dezavantajele fiecărei forme?
  • Q & A pe bază întrebărilor din chestionar

Toate subiectele vor fi abordate și pentru domeniul medical antreprenorial cu toate particularitățile specifice.

 

Ziua 2, 21 septembrie, 16.00 – 19.00

  • Ce fel de contracte încheiem cu colaboratorii? Contractul de servicii, contractul individual de muncă; criterii de dependență/independență;
  • Optimizarea fiscală, soluții gata de implementat;
  • Cum să-ți conduci compania în mod legal și profitabil în același timp?
  • Q & A pe bază întrebărilor din chestionar

Toate subiectele vor fi abordate și pentru domeniul medical antreprenorial cu toate particularitățile specifice.

Cui îi este dedicat cursul?

  • Liber profesioniști: Arhitecți, Contabili, Notari
  • Antreprenori
  • Medici antreprenori
  • Asistenți medicali 

Cât costă?

Valoarea cursului: 4000 lei

Investiția ta: 2000 lei

Îți oferim un curs valoros cu participarea a doi specialiști cu + 20 de ani de experiență, la prețul redus de 2000 lei (TVA inclus)

*Ultimul curs pe anul 2023

Despre Valentina Saygo, Expert Contabil

Valentina Saygo este expert contabil și consultant fiscal cu peste 20 de ani de experiență. De-a lungul anilor, Valentina s-a specializat în principal pe legislația și contabilitatea întreprinderilor mici și mijlocii. 

Printre realizările profesionale pe care le-a avut, se remarcă înființarea și conducerea Ask for Accounting SRL, implicarea în campania de modificare OUG 130/ 2020, petiția pentru măsurile de Sprijinire a Mediului de Afaceri în criza generată de Covid în martie 2021, Campania Split TVA în 2017 sau în Campania Recensământul Instituțiilor de Control între 2014 și 2018. 

Despre Cătălina Bordianu, Avocat

Cătălina Bordianu este avocat specializat în domeniul practicii medicale, fiind titular al Masterului de Drept Medical 2021-2022. Este lector de drept medical, contribuind la dezvoltarea Școlii ADOM- https://www.dentalmanagers.ro/webinar-drept-medical/
În prezent este lector al Conferințe COMUNIhealthCARE, o conferință despre importanța comunicării în actul medical. https://comunihealthcare.ro/ 

Este membru al Baroului București și lucrează într-o societate de avocați alături de mama sa, Bordianu Victoria, judecător de profesie, cu experienta de 35 ani, care îi este în continuare îndrumător.

Cu o experiență de peste 15 ani, Cătălina a înțeles că secretul unor orizonturi deschise se obțin cu empatie, răbdare, blândețe și curiozitate.

Crede că ”etica” a devenit un cuvânt care este fie ignorat, fie neînțeles. De aceea, dorește să ofere antreprenorilor din domeniul medical toate ”uneltele” necesare pentru a crea un cadru în care pacientul să se simtă înainte de toate văzut și înțeles și apoi îndrumat transparent și ușor de înțeles pe drumul tratamentului.

Scroll to Top