Saygo Academy este demersul meu concret de a sprijini antreprenorii și freelancerii la început de drum să înțeleagă contabilitatea, dar și antreprenorii experimentați să afle dedesubturile contabile despre care nu vorbește nimeni. Cursurile au loc periodic și le voi anunța pe toate aici.
SayGo Academy, cursurile care te ajută să-ți simți afacerea mai în siguranță și să o duci la următorul nivel!
De ce să participi?
Dacă vrei să afli informații despre schimbările legislative, juridice și fiscale realizate de stat în ultimele luni, dacă vrei să afli ce trebuie să faci data viitoare când afacerea ta trece printr-o criză, dacă vrei să-ți îmbogățești informațiile contabile care îți vor economisi timp și te vor face să-ți simți afacerea în siguranță.
De ce să participi?
Vorbim despre noțiunile fiscale și juridice pe care trebuie să le știi despre afacerea ta în fiecare zi, dar mai ales înainte de orice fel de criză. Despre cum se administrează o afacere pe timpul unei crize, dar și despre modificările fiscale pe care le-a făcut statul român în ultimele luni.
NOȚIUN FISCALE & JURIDICE PE CARE TREBUIE SĂ LE ȘTII DESPRE AFACERE
Cheltuieli deductibile și nedeductibile
Cheltuielile firmei
Balanță
TVA
ADMINISTRAREA AFACERII
Angajații – șomaj tehnic sau demisii
Buget sau cash flow
Bonificații din partea statului
Granturi
Cui se adresează?
Cursul este pentru: Antreprenori, Freelanceri, Soloprenori, Profesii liberale, ONG-uri, Fondatori, Directori generali, Manageri, Asistenți manageri, Referenți. administrativi Contabili juniori.
Ce spun participanții despre cursurile trecute?
Informațiile prezentate de Valentina au fost foarte bune, după acest curs voi verifica existența cererilor de odihnă și a pontajelor. Și o să mă informez mai bine despre posibilitatea de a accesa fonduri.
Mi-a plăcut foarte mult partea cu cheltuieli deductibile și nedeductibile, în sfârșit am înțeles. Cum voi ajunge acasă, mă voi asigura că firma este ''curată'' pentru a putea cât mai curând să o fac să funcționeze corect, să analizez bine încasările, cheltuielile și automat profitul.
Partea mea preferată a fost cea despre citirea balanței și despre cheltuielile deductibile. Eu nu avem un contabil, dar acum mă simt mult mai sigură să încep o colaborare, pentru că am înțeles ce trebuie să cer și cum să fie relația mea cu contabilul.
Mulțumesc Valentina pentru curs, acum îmi este clar ce presupune cunoașterea legislației și activitățile care trebuie întocmite pentru desfășurarea activității firmei.
Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest sit va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Cookie-uri terțe
Acest site web folosește Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori ai site-ului și cele mai populare pagini.
Păstrarea acestui cookie activat ne ajută să ne îmbunătățim site-ul.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!