Cum să-ți adaptezi afacerea la contextul actual?

Tot ce trebuie să știi din punct de vedere fiscal și contabil!

CÂND:

16-17 septembrie

UNDE:

Zoom
Link-ul dedicat se va primi la înscriere

ORELE:

16.30 – 19.30

SayGo Academy, cursul care te va ajuta să-ți simți afacerea mai în siguranță și să o duci la următorul nivel!

De la contabilitatea și până la gestiunea unei afaceri

În timpul pandemiei au fost două tipuri de afaceri pe care le-am remarcat: cele care au dat faliment și cele care s-au reinventat. În 20 de ani de activitate în domeniul contabil, am realizat că afacerile care rezistă sau ies mai solide din timpul unei crize, au în spate antreprenori informați, implicați, organizați, care își știu drepturile și obligațiile fiscale și reacționează în timp util. Prin cursul online – Cum să-ți adaptezi afacerea la contextul actual – vreau să ofer antreprenorilor o privire de ansamblu asupra modificărilor fiscale și contabile efectuate în perioada pandemiei, să abordez situațiile de criză care pot apărea în orice business, să discutăm despre granturile oferite de stat în această perioadă, să reiterez informațiile obligatorii care pot ajuta orice antreprenor să fie mai bine pregătit să reacționeze și să-și salveze sau crească afacerea.

Durată curs:
 

6 ore

Nivel de cunoștințe necesare:

de bază

Taxă participare:

790 lei / persoana
750 lei / persoana (grup)*

*750 lei / persoană pentru două sau trei persoane din aceeași companie

DE CE SĂ PARTICIPI?

Dacă vrei să afli informații despre schimbările legislative, juridice și fiscale realizate de stat în ultimele luni, dacă vrei să afli ce trebuie să faci data viitoare când afacerea ta trece printr-o criză, dacă vrei să-ți îmbogățești informațiile contabile care îți vor economisi timp și te vor face să-ți simți afacerea în siguranță. Contabilitatea nu trebuie să fie o corvoadă, ci un sprijin, iar eu te pot ajuta să o înțelegi și să o privești mai optimist.

CE VEI ÎNVĂȚA?

Miercuri, 16 septembrie, vom vorbi despre noțiunile fiscale și juridice pe care trebuie să le știi despre afacerea ta în fiecare zi, dar mai ales înainte de orice fel de criză.

Joi, 17 septembrie, vom vorbi despre cum se administrează o afacere pe timpul unei crize, dar și despre modificările fiscale pe care le-a făcut statul român în ultimele luni.

SayGo Academy, locul în care contabilitatea este explicată pe limba antreprenorilor

NOȚIUNI JURIDICE

• Cheltuieli deductibile și nedeductibile
• Cheltuielile firmei
• Balanță
• TVA

ADMINISTRAREA AFACERII

• Angajații – șomaj tehnic sau demisii
• Buget sau cash flow
• Bonificații din partea statului
• Granturi

PLĂTEȘTI

790 lei

ȘI PRIMEȘTI

6 ore despre fiscalitate și contabilitate care te pot ajuta să-ți simți afacerea în siguranță! Și în plus primești:

  • Răspunsuri la întrebări punctuale despre afacerea ta
  • Informații actualizate despre schimbările legislative și fiscale din ultimele luni
  • O structură clară a informațiilor pe care trebuie să le cunoști și care te vor ajuta să treci mai ușor peste perioadele dificile
  • Studii de caz
  • Networking

CUI SE ADRESEAZĂ?

  • Antreprenori
  • Freelanceri
  • Soloprenori
  • Profesii liberale
  • ONG-uri
  • Fondatori
  • Directori generali
  • Manageri
  • Asistenți manageri
  • Referenți administrativi
  • Contabili juniori

CUM TE POȚI ÎNSCRIE?

Trimite un e-mail la office@askfor.ro cu titlu înscriere SayGo Academy și datele de facturare. Iar noi îți trimitem factura pe e-mail și îți rezervăm automat locul. * Plata se poate efectua prin transfer bancar, sau la sediul nostru, cu programare și cu minimum 5 zile lucrătoare înainte de începerea cursului. După achitarea facturii proforme, vei primi factura fiscală.

DESPRE MINE

Eu sunt Valentina Saygo un expert contabil ușor atipic. Cu suflet de artist și răbdarea unui contabil serios. Am un studio foto amenajat în biroul de la Ask for Accounting, compania de consultanță contabilă pe care am fondat-o acum cinci ani, unde îmi place să fac fotografii între sesiunile de consultanță. Rolul meu este să transform contabilitatea din ceva de speriat, în ceva de înțeles, și fac asta prin studii de caz, storytelling și exemple. Cred că România provine dintr-un mediu economic fără tradiție și fără experiență, tocmai de aceea am ales să îmi dedic timpul educației tinerilor antreprenori, ajutându-i să răzbată în hățișul legislativ, astfel încât pe termen lung să reușească sa conducă business-uri de succes. Cu o vechime de peste 20 de ani în contabilitatea, m-am decis ca toată experiența mea să o transpun într-un curs care te va ajuta să-ți privești mai clar business-ul, în mod special din punct de vedere contabil – financiar - juridic.

ÎNSCRIERE







Workshop susținut de

Distribuie Aceasta Postare