Ce este si cum scriem despre Tax Free in Romania

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Joi, 27 noiembrie 2014 , Ask for Tax Free in parteneriat cu Freya Productions, a organizat evenimentul “Ce este si cum scriem despre Tax Free in Romania”. Intalnirea a avut loc la Casa Freya, Sos. Straulesti nr. 162, sect. 1, incepand cu ora 17.00.

Ce ne-am propus?

Ceea ce ne-am propus prin acest eveniment este sa aducem in atentia publicului un concept care este insuficient valorificat in Romania in acest moment, si anume Tax Free Shopping sau restituirea TVA-ului clientilor proveniti din tarile non-UE, care fac achizitii pe teritoriul tarii noastre. Aceasta campanie nu putea fi gandita fara ajutorul presei, ca modalitate de informare a fiecarei parti implicate in proces: magazinele care trebuie sa inteleaga importanta autorizarii tax free, clientii care trebuie sa stie ca au un drept care le este in avantaj si pe care trebuie sa il ceara, precum si asociatiile si institutiile de a caror sustinere avem nevoie, de care Romania are nevoie.

De ce era important acest demers?

Este vorba de o nevoie care depaseste coordonatele financiare si se extinde catre dorinta de a alinia Romania la dinamici specifice altor tari civilizate ce ofera drepturile si libertatile necesare oricarei persoane care ii viziteaza teritoriul. Extinderea utilizarii conceptului de Tax Free Shopping este deci o masura a respectului acordat turistilor si se leaga automat de o imbunatatire a calitatii serviciilor turistice la modul general.

Cine ne-a sustinut?

Evenimentul a fost organizat in parteneriat cu Freya Productions si Ask for Accounting. De asemenea, am avut alaturi de noi importante nume din domeniul Ho.Re.Ca, turism, etc.“Planul nostru in viitorul apropiat include parteneriate cu hotelurile si restaurantele, cu agentiile de turism specializate in incoming, locurile in care sunt prezenti expatii, participari la evenimente, promovare on-line si offline. Ce ar trebui inteles este ca aducem si fidelizam clientii in magazine, le ajutam sa nu isi refuze cumparatorii si, cel mai important lucru, facem ceea ce in alte tari este firesc si deja considerat un drept normal.

Obiectivul nostru este ca in cel mai scurt timp sa fim prezenti in mall-uri cu puncte de informare, pentru ca intrebari sunt, iar noi le putem oferi raspunsurile”, Valentina Saygo, managing partner Ask for Tax Free.

Valentina Saygo, Managing Partner Ask for Tax Free:

Educarea – ceva ce iti asumi cand esti primul:

“Povestea Tax Free Romania a inceput dificil pentru ca cel mai important lucru pe care trebuie sa il facem este educatia. Educatia proprietarilor de magazine, carora le explicam ca nu e imposibil sa isi bucure clientii straini si sa ii fidelizeze pe expati; educatia vanzatoarelor, carora trebuia sa le explicam ca sunt cea mai importanta veriga din sistem si ca nu e chiar atat de greu sa completezi un formular in plus; educatia fiecarei persoane in parte, care e imposibil sa nu aiba un prieten ce locuieste in alta tara, un prieten cu dubla cetatenie care vine in vacanta in Romania, un coleg expat sau o prietena casatorita cu un Canadian.”

Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati site-ul www.TaxFreeRomania.ro si pagina de Facebook Tax Free Romania.

Ask For Tax Free:

Ask for Tax Free este prima companie din Romania care ofera servicii specializate in restituirea TVA tuturor persoanelor non-UE. Incepand cu anul 2013 Ask for Tax Free a autorizat unele dintre cele mai mari magazine de lux, cum ar fi: Ermanno Scervino, Sabion, Azay, My House-The Art of living, The Place Concept Store si a incheiat un parteneriat cu Jumbo, unul dintre cei mai mari retaileri de jucarii si decoratiuni interioare.

Ask for Accounting:

Ask for Accounting este o firma de contabilitate care ofera servicii de inalta calitate, lucrand cu societati comerciale, persoane fizice autorizate sau asociatii din domenii variate. Echipa sa de experti face diferenta dintre o firma oarecare de contabilitate si una de succes, este o echipa care lucreaza pentru client si nu pentru stat, acest lucru putand fi demonstrat prin rezultatele obtinute.

Sursa: Mediafax.ro

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top