Despre mine
Bună, sunt Valentina Saygo
și am o experiență de peste 20 de ani în contabilitate.
De-a lungul carierei am purtat mai multe pălării, de la economist, expert contabil, manager și antreprenor, de aceea pot spune că sunt extrem de familiară cu problemele și provocările contabile pe care le au antreprenorii.
Anul 2013
Am implementat conceptul Tax Free și prima companie specializată în restituirea TVA pentru bunurile achiziționate de pe teritoriul României în regim Tax Free de către cetățenii non-UE.
Anul 2017
Am participat activ la dezbateri pentru a minimiza efectele split TVA, lucru care s-a și întâmplat. Cu modestie, am fost singurul contabil din țară care s-a implicat în comisiile de dialog social ale parlamentului pentru această modificare de lege.
Anul 2017
Am devenit membru activ în comisiile de dialog social de la Ministerul Finanțelor și Ministerul Economiei, în Consiliul Consultativ ANAF.
Anul 2018
Am lansat SayGo Academy, cursurile de contabilitate pe care la susțin periodic pentru antreprenorii și freelancerii care vor să afle cum să-și înțeleagă afacerile din punct de vedere contabil și fiscal.
Anul 2019
În decembrie 2019 am lansat cartea “Ghidul Antreprenorului Începător” tocmai pentru a sprijini educația antreprenorială și a explica acestora ceea ce nu îi învață școlile, cursurile sau instituțiile statului.
Anul 2020
Am scris propunerile normative pentru Ministerul Economiei, transformate ulterior în petiție de SmartBill România și semnate de 50.000 de antreprenori.
Ce fac mai exact?
Pot spune că toată cariera mea a fost clădită cu responsabilitate și pasiune și, mai ales, cu dorința de a face lucrurile diferit, și anume ridicarea serviciilor de contabilitate la rang de consultanță și participarea în mod direct la succesul clienților mei.
Mi-am asumat întru totul rolul de consultant, respectiv de a analiza avantajele și dezavantajele deciziilor pe care oamenii de afaceri trebuie să le ia, astfel încât decizia să fie luata în cunoștință de cauza și potrivită cazului lui.
Abonează-te la newsletter!
Îți trimit un email de câte ori scriu un articol nou, așa ești la curent cu ultimele modificări fiscale sau legislative, ca să te ajute în luarea deciziilor pentru afacerea ta.